Century Songs Studio International



Äntligen

Jag surfade lite på google via mobilen och hittade medborgarskolan som ger ut kurser i sång , musikproduktion osv. Jag blev tagen av sångkursen att man kan spela in demos varje gång man är där. Jag har ju många år i musikbranschen. jag ska nämligen gå den kursen har jag tänkt men jag veta lite mer först. Man coaches av en professionel musikproducent som vill att man ska låta så bra som möjligt. Målet med kursen är att man ska få erfarenhet av sjunga i en studio men ochså ge en uppfattning om dina röstmässiga styrkor och svagheter något som en sångare måst göra. Vid varje sångtillfälle får man sjunga en egen vald låt, dem spelar flera tagningar och mixar vi tillsammans under inspelningen får man tips och råd av producenten som hjälper det bästa av sången. Efter varje tillfälle så får man en cd med sig, Man kan vara nybörjare som aldrig har tagit en ton förut till en erfaren sångare med många år i branschen denna kurs läpar sig lika bra för alla. Denna kursen är inviduell och anpassas till varje elevs nivå. Allt matrieal ingår i kursen så som musikbakgrunder och låttexter.



Kursen kostar 1495 kr för tre tillfällen men det är värt det säger jag bara

Kontakta Nicklas Säwström eller Medborgarskolan Gbg
Kurslokalen är Century Songs Studio

Kommentarer
Postat av: victor

ska du gå den kursen

2009-05-01 @ 21:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0