I just can"t waite to the concert!!

Idag så har det varit ganska bra. Idag så spelade vi bowling på majornas bowlighall med klassen det vara ganska roligt för att jag fick min första strike good girl isabella. Jag spelade med rebecca och sofi jag kom tvåå så jag är stolt att jag gjorde ett bra jobb. Därefter var jajg supertrött men jag kunde inte åka hem för att jag hade både tid hos min ögonläkare och min sångcoach. Dem undersökte mig och sedan åkte jag till Frida min sångcoach. Efter det så åkte jag hem. Oh den 11 maj kommer Beyonce hit till Scandinavuim och jag ska tid med mina bästistar Lisa och Ellen. Så det längtar jag efter superglad av att gå på hennes konsert vi kommer att stå vid scenen så det är ännu bättre.


Puss / Isabella

Kommentarer
Postat av: anna

Hade ni det roligt

2009-04-30 @ 15:19:26
Postat av: amanda

fan vi borde vara med dig isabella

2009-04-30 @ 15:20:06
Postat av: Anonym

Oh vi måste gå tillsammans till Beyonce konserten

2009-04-30 @ 15:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0