Shopping ja


Ibland måste man spendera!!


Hade ingen skola idag så jag var  o shoppade på Rut mfl, Zara, MQ, H&M, Gina Tricot och Åhlens City, Köpte bland annat foundation, ny mascara, puder, rouge och en massa sommakläder. Det blev ganska fyllt i gaderoben mu med kläderna. Men ibland måste man köpa nya kläder och dem ska in i gaderoben. Total summa för kläderna plus sminket blev runt 3000 men värt det. Just nu ska jag titttar jag på Glamour och därefter General Hospital. Efter det så ska titta efter ny mobil och en ny Laptop. Jag fyller ju år snart och måste bestämma mig efter vilken modell jag vill ha. Min födelsedag kommer bli en av det bästa genom tiderna. Men nu ska jag beställa mera kläder från Asos eller Forever 21. Ska senare åka till Amanda och göra en massa läxor som jag måste göra.

Vad ska ni göra ? Fest eller

Bilder på kläderna plus sminket kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0